星期三, 2月 15, 2006

情人訊息節

情人節, 雖沒有情人, 感覺上卻比有情人更難忘, 因為收到以下訊息 :

Oli - "...相信今年的情人節你會在工作中渡過, 希望下一年情人節, 會有一個你心愛的人和你分享事業上的成果呢! 我也替你未來女友高興, 因為她將會有一個很好的男友呢!"

看畢後, 差點留下遺忘了的淚.

Karis - "...無傻豬豬你陪我一齊過聖華泰倫日, 一 D 都唔幸福喇..."

唔好呃我喎.

Sheila - "我都希望你甜甜蜜蜜 --> 我指你第時有女朋友既時候, 一定要甜到有蜜蜂針先好呀!"

成真的話, 幾多針都無所謂.

Lyn - "...想話你知我識到你都好開心, 你帶左好多歡樂俾我..."

你的一句, 其他人千萬句也比不上. 心甜至溢出蜜糖.

-----------------------------------------------------------

很特別的情人節. 謝謝你們及其他好友們分給我的愛.

2 則留言:

匿名 說...

邊敢呃你丫, 傻豬豬~!! xddddd

匿名 說...

比個機會我同你過!^^