星期五, 2月 24, 2006

異國緣 - 亞泰篇

陌生地方內, 排除萬難, 相約認識的朋友. 感覺會是如何?

溫馨.

首次踏進泰國, 為了公事而出發. 出發前數天, MSN 內收到 band 壇朋友的訊息, 說她會到泰國看 band show, 巧合的是, 我們會同時在泰國出現.

比她早到達異國. 購進電話咭, 閱讀泰文說明書, 幸運地, 不懂泰文也可以估到意思. 啟到電話, 按進長了一截的電話號碼. 聽到她的聲音, 立刻說出泰國電話號碼 - "黎到記得打比我呀~~!".

響起 SMS 的聲音, 是她的. 急不及待, 要聽聽在異地的聲音是否有別. 不知何解, 這次通話途中, 充滿溫暖. 內容雖然普通, 但感覺卻像, 走過千山萬水, 仍有一個人伴在身旁.

第四個晚上, 收到電話, 說相約在 "靠散". 道別同伴後, 獨自跳進的士. 一個人在曼谷市的滋味, 孤獨, 自由, 恐懼的結合物. 以為遲到的我早到了. 獨自在陌生街道上等候的每一秒, 眼睛總愛偷望天空, 在只有矮小平房的襯托下, 被不同的燈光混合而點綴著的夜深天空, 荒涼地蓋在我的頭上. 勇敢, 努力地嘗試融入這異地, 不停的打量每個建築物, 當地人, 異地人, 對話, 冒險地不斷向前走, 擴大認知範圍, 但發覺街道像是沒有盡頭時, 只好暫時認輸, 回到相約的地點等候.

電話響起, 持著電話不停地搜索. 找到了.

像是完成了偉大使命. 總是覺得, 要在異國再聚認識的人, 是艱難的.

雖然對話內容並不太特別, 感情卻充滿喜悅. 找到 24 小時營業的酒吧, "搭檯"的模式坐下. 可能知道我不能看 show 而感到萬分可惜, 收到她從會場買進來送我的記念品. 萬分體貼.

80 泰銖的 Vodka Lime, 高速的被清光, 我亦高速的變 High. 搭檯的外國人仕們, 她和她的朋友, 混成一夥談天, 實在暢快. 每當頭腦搖晃一下, 整個世界跟著轉動; 半開合的眼睛, 遲鈍的反應, 享受此感覺.

歡樂時光總是有限, 一個多小時, 太短. 三個人跳進的士, 於陌生, 無人影的曼谷市尋找各自的暫居點. 很想司機找不對路, 令車程長一點, 聊多一點. 於 riverside 的迴旋處, 車速變零. 說再見, 不捨地說出來. 的士背著我加速, 我看見的是, 王家衛式的慢動作鏡頭. 不停的想念, 這位有緣的朋友.

走不到直線, 再次變成孤獨, 獨步於四時許的酒店大堂. 值回票價, 歡欣過後的落寞, 甜的比苦的多出許多.

...To be continued - 加洲篇...

40 則留言:

Ken Liu 說...

你的形容很貼切! 看來我應該把你寫的加進這文章, 使它變得全面.

不是情人, 但感覺比戀愛更深刻. 除了緣份, 想不到與什麼有關.

匿名 說...

hello,ar...異國緣好丫,我試過在韓國撞到一個朋友,覺得好神奇丫!不過我都係歡喜《向左走,向右走》哦!無可救藥的浪漫主義者,我都係雙魚座丫!

Ken Liu 說...

Supy,
你也有這經驗! 那你的感覺和我的是否相似? 能分享嗎?

原來雙魚座喜歡這些經歷, 又上一課了.
= D

匿名 說...

我在滑雪時同佢撞埋一齊,真係撞上去喎,感覺丫,嗯…好痛丫!哈哈……結果大家碌大對眼,「喂!係你丫!又會咁0岩0既!~^0^~」
浪漫丫,浪漫到想死,落緊雪哦!

Ken Liu 說...

嘩, 好?...

匿名 說...

緣份是上天注定的嗎?
即使不是情人,
有緣碰到,那種感覺有多浪漫?
未知我是否有緣一試!

Ken Liu 說...

小天使,
咁要睇下我地有無緣啦~

= D

匿名 說...

我相信緣份,
上天比我遇到你,
是我一生的福氣!

匿名 說...

果然好好玩咁喎~!!
喂喂喂~~我份手信呀~~ =__="

Ken Liu 說...

小天使,

嘩, 你都好 sweet 傘!!

Ken Liu 說...

Karis,

放心啦, 你份手信留左比你架啦

Ken Liu 說...

Kylie,
我地係咪好有緣? 咁都算無緣, 點先算有?
係呀, 我都未試過有一篇文章多過 10 個 comments~~

唔怪得咁多女仔鐘意幾米~~ haha
不過, 如果落雪呢一幕發生響身生, 我都覺得超浪漫~

好想知道下一次會係邊個同我咁有緣~ 睇下會唔會有人返炒先~ hoho

匿名 說...

>好想知道下一次會係邊個同我咁有緣~ 睇下會唔會有人返炒先~ hoho

咁懶架咩*0*
你要同下一位幸運兒講果句新o既喇

匿名 說...

Hi Kylie Acid,

你同秋先生o既"異國緣"真係好浪漫, 搞到我都忍唔住要搭個訕 ^o^
如果真係落住雪咁同異性朋友係異國相遇,又幾浪漫到死!!!
不過我就會凍死o左先囉, 因為我好怕凍 T^T

Ken Liu 說...

Kylie,

返炒既話, 睇黎要拉埋天窗啦... haha!

呢度變左成個討論區咁~ 好開心!
= D

Ken Liu 說...

Kylie,

嘩, 留言指數升到 20!!
破哂呢度紀緣!!

匿名 說...

無論秋先生你做咩,
我都會支持你!
我地向第100comments進發!

Ken Liu 說...

Dear all,

呢度既興衰旺盛靠哂你地啦~

= D

匿名 說...

有人仲求埋婚添, 真浪漫!!! 哈哈~~留言區變成討論區都唔錯丫, 咁好玩!!! 我都o黎幫一把喇 ^o^

Ken Liu 說...

Karis,

好呀, 得閒一齊黎吹水~ haha

Kylie,

嘩, 呢度變左係每日一言添啦?? wow wow!!

匿名 說...

hi all,

一日一留言, 希望我都做到!!!
我怕今晚唔得閒, 依家post定先^o^
不過秋先生, 你最好就可以update下你個blog喇, 咁先可以多d話題留言架嘛:P

匿名 說...

秋先生, 我搵返今日同你講果篇野喇 :P

-------
被深愛的6大條件

能當一個令人愛到心坎、一生一世都想要在一起的人,究竟有什麼祕訣呢?其實很簡單,但是很少人能從頭到尾、貫徹始終地做到。撇開其他戀愛因素不談,想當一個人見人愛的理想情人只要遵守下列六項,包你一生受用、情場順利。

★1.開朗

笑容隨時都可以令人精神為之一振。內心時時保持一顆開朗的心、凡事都別計較太多,也不要鑽牛角尖、抱怨,當然更不要亂發火!就算是原本準備好出外郊遊卻突然遇上大雨,或是想去看一場電影卻已經下片了,或是想去一家餐廳吃飯卻客滿,不管遇到什麼事情,理想情人都不會因這些小狀況而改變原本美好的心情,更不可能做出馬上拍桌子或掉頭走人的那種不理智的行為。反而會想出另一個點子讓約會繼續下去,不會讓對方覺得難堪或是抱歉的心態,這才是一個好伴侶。

★2.元氣

這年頭,並不是長得美才叫做帥哥、美人,要元氣十足才行。一般來說女孩子只要清爽乾淨,是可以勝過一切所謂的天生麗質的。男生不要蓬頭垢面、不要披頭散髮,衣著打扮要得體,什麼場合就穿什麼衣服,在每一次的見面,都給人感受到精神奕奕,當然情人就會有好心情啦。就算是兩人相識已久也永遠要以第一次赴約的心情,去打扮自己就對了。因為這世上誰不愛看美的東西呢?

★3.溫柔

人的溫柔可以軟化一切。平常說話儘量不要提高分貝,不是叫你裝出一副嬌滴滴很噁心的聲音去取悅對方而是細心的相處,例如對方說話的時候,要很有興趣地專心聆聽著,並不時用眼神鼓勵他繼續說下去,這樣他們就會很高興。且不管是面對面或是說電話的時候,一句句悅耳輕輕柔柔的聲音,那個人不愛呢?

★4.口才

不是每個人都有像推銷員或是政客一般擁有流利的口才,但是身為一個理想情人,可就得具備察言觀色、適時說出動聽、窩心的話來讓對方覺得舒服的本事。不管是在對方失意的時候,抑或是開心的時候,你都得貼切地運用口才將自己心中的感受及想法說出來。尤其是在約會中更不要一問三不知,問什麼都沒意見,要讓他喜歡和你聊天,讓他覺得和你在一起說話是件比什麼都來得有趣的事情,每天都想聽,那就成功了!

★5.信賴

不管別人說什麼,要打從心底相信一個人的確不是一件容易的事情。但是愛他,就要相信他,不要疑神疑鬼的,每天像審問犯人一般的懷疑東、懷疑西地一直發出質問,還三不五時就打電話查勤,深怕他會和別人私奔了似的!或是常常逼問他:「你愛我嗎?會愛多久?」若真是這樣就完了!建議你就算是小小的吵架,也不要馬上說出:「我要和你分手!」這種話,或是:「你變了,你以前不是這樣!」等等的語句。聽了會讓人認為:妳到底把這段感情當什麼?

★6.尊重

聽對方說話的時候總是認真地看著對方的眼睛,只要喜歡的人在場,很少會和其他的異性交談,很少說別的異性的芝麻長短,更不在外人面前數落情人,這樣子處處尊重對方、為對方著想的人,誰不想要呢?

Ken Liu 說...

Kylie,

唔係卦, 咁 side 呀, 分返 D 比男朋友 ma~ haha

Ken Liu 說...

Kylie,

有乜唔同?
唔係都一樣要好錫佢地既咩?

匿名 說...

Kylie,

我反而覺得"呢6個條件", 對住屋企人先係最難做到囉!!! 我唔開心果時, 最容易就係對屋企人發脾4了, 對住男朋友反而發唔出火喎, 最多係黑面架咋~~
不過都一樣犯左"開朗"果條, 睇怕都係無人愛了 >_<

匿名 說...

秋先生,

> 有乜唔同? <--有唔同架!!!
> 唔係都一樣要好錫佢地既咩? <--咁你錫你媽咪又同錫你女友又點一樣法先 ^0^

匿名 說...

我樣樣都有少少,
但點解無被人深愛?

匿名 說...

Hi Kylie,

我其實想話呢, 我有個同事都叫Kylie,所以同你搭訕,好有親切感丫 :P
哈哈~~我地依家一齊大逼供喎!!!
秋先生, 你唔好避開問題, 唔答我地喎 ^0^

匿名 說...

秋先生,

今日我早左放工喇,去買左隻VCD睇!!!
買左黃子華既無炭用,俺笑死了, 哈哈~~!!

Ken Liu 說...

嘩, 估唔到你地真係留言留得咁密

我既意思係, 都係要錫, 但係錫法當然唔同啦, 但係唔可以疏忽左其中一方架嘛, 明嘛?

匿名 說...

呢幾日都唔得閒上黎搭訕添 :p
大家好嘛???

匿名 說...

Hello Kylie,

首先報告一下, 今日係星期6, 依家12:30pm, 我仲o係公司!!仲有排都無得放工呀 T^T
好多日都好忙, 無時間上o黎呀, 所以無留言唷!
你就好喇, 有得睇秋先生隊band表演, 佢次次都唔叫我睇佢出show, 都唔當我朋友o既 .\"/. 嬲呀

匿名 說...

報告,Kylie隊長!!

我今個假期都去左行行企企行山去也, 好健康,好耐都未試過喇, 好爽丫!!!

另外, 仲有比人放飛機, 我會記左佢 .\_/.

好呀好呀, 一齊睇show呀, 正!!!

報告完畢!!!

Ken Liu 說...

嘩, 你兩個不如結拜啦! 咁鬼投契~~

匿名 說...

你好有吸引力呀! :)

匿名 說...

報告,Kylie隊長!!

我上星期都好唔得閒丫, 公司做野通左2晚頂囉, 之後果weekend淨訓, 不停訓, 不停訓...訓到放埋d frd既飛機, 俾人black list了 >o<"
點知打比秋先生果時, 佢又病鬼o左~~
上星期似乎唔多係好日子喎 /_\

報告完畢!!!

匿名 說...

>> 嘴角含春

你個名好.....令人想入非非 *O*

匿名 說...

哈哈~~我以為秋先生唔見人係因為病左天 V_V"

嘴角含春係女仔黎?_? 嘩, 真係估佢唔到喎!!!

匿名 說...

Roger!!! Kylie隊長!! 你去左邊呀??

Roger!!! 秋先生!! 你又去左邊呀??

匿名 說...

報告Kylie隊長, 我病了 /_\

嘴角含春係女仔,而且我都識ge ??? <-- 你知我識, 但係我唔知我識, 咁奇既事都有ge fo_0