星期四, 3月 30, 2006

領袖

偉大領導人.

不斷從他身上偷. 再一次體驗他的功力.

真情流露 - 即使是十多年的老臣子, 毫不保留的, 在所有人面前全不掩飾的, 說想說的.
一視同仁 - 分區經理, 新進同事, 同樣看待.
一言九鼎 - 說過的, 一定做.
合乎情理 - 想得出的, 定必有合理的因由.

結果令人難以置信的有效. 五體投地.

期待. 期待自己有機會能與他的影子融合的一日. 他可以, 我信我也可以.

19 則留言:

匿名 說...

希望你可以從他身上學到他所有優點!
個人之處,及青出於藍~~

Ken Liu 說...

謝謝你的支持及祝福.
被天使擁戴著, 感覺很溫暖!

匿名 說...

如果你一直在小天使身邊,
小天使一直都會伴隨著你!

匿名 說...

就係留你係公司幫手果位嘛?唔怪得你做得咁心甘命抵喇 =D
不過記住下次食左野先呀 ^O^

Ken Liu 說...

小天使,

你話架, 唔好賴數呀!

Ken Liu 說...

Karis,

哦? 唔知你講緊邊個添~ haha
得啦, 實會食野啦下次

匿名 說...

> 哦? 唔知你講緊邊個添~ haha

上次打比你果時,你話幫緊你上司整野果個上司呀!!
不過唔知係咪你講緊果個領袖呢 ?_? 嘿~

Ken Liu 說...

Karis,

呀, 記得啦, 不過唔係果個~ hoho

匿名 說...

我又點會賴數呢,
只怕你忘記我存在!

Ken Liu 說...

小天使,

你咁 lum, 點會唔記得你呀~~

匿名 說...

只怕你只記得我的lum!

Ken Liu 說...

小天使,

你咁特別, 點會唔記得你呀~

匿名 說...

你見唔到我拎住個啦啦球同你打氣咩?

Ken Liu 說...

小天使,

係? 又好似係, 又好似唔係咁喎~

匿名 說...

總之你想我係你身邊時,
我就會係你身邊!

匿名 說...

總之你想我係你身邊時,
我就會係你身邊!

Ken Liu 說...

小天使,

我成日都可能想架 bor, 咁你咪好忙? hoho~

匿名 說...

你身邊太多人,
我怕我走唔入你個圈子!

Ken Liu 說...

小天使,

走唔入? 得閒黎留多 D 言咪得 law~ haha